تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: توانمندی های دفاعی ایران، ناقص امنیت منطقه نیست بلکه نکته قابل اعتماد و اتکایی برای برقراری امنیت در منطقه ی حیاتی خلیج فارس است. 
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای خارجی که به مناسبت روز نیروی هوایی، شامگاه 22 بهمن در هتل نهاجا برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران گفتمان رایج در مناسبات جهانی که مبتنی بر ارباب رعیتی، نوکرمابانه،و گفتگویی که حاصل آن کاپیتولاسیون بود را تغییر داد.
وی افزود: نیروی هوایی ارتش که بیشترین وابستگی تجهیزاتی و تخصصی را به ایالات متحده و نظام مستشار محور داشت و به لحاظ برخورداری از سطح رفاه اجتماعی از طبقات بالای جامعه محسوب می شد، نقش موثری در سرعت بخشیدن به پایان این گفتمان با شتاب دادن به روند پیروزی انقلاب اسلامی داشت.
امیر شاه صفی اظهار داشت: مختصرترین و البته عمیق ترین نتیجه گیری از این حرکت تاریخی نیروی هوایی این است که برخورداری از رفاه و امکانات مادی به قیمت از دست دادن آزادی و به استثمار در آمدن نمی ارزد. 
وی در ادامه با اشاره به مسابقه تسلیحاتی در سایه ی جنگ های نیابتی در منطقه ی غرب آسیا بیان داشت: از زمان پایان جنگ جهانی دوم و آغاز جنگ سرد، جنگ های نیابتی به پدیده ای مرسوم در روابط بین الملل تبدیل شدند که این امر در دهه ی اخیر به مخرب ترین شکل ممکن آن یعنی از طریق ساماندهی و حمایت از گروه های تکفیری – تروریستی علیه دولت های به رسمیت شناخته شده بین الملل ظهور و بروز پیدا کرده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: در تحولات اخیر غرب آسیا، آمریکا، بعضی کشورهای منطقه را به عنوان نایب جیره خوار خود انتخاب کرده و سعی دارد از این طریق، جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهد،
وی افزود: این امر  باعث شده تا در دوره ی رئیس جمهوری جدید امریکا در حالی که منطقه در جنگ های نیابتی، فرقه ای و نیز مبارزه با گروه های تکفیری – تروریستی درگیر است، کشورهایی که تسلیحات آمریکایی را انباشته بودند با استفاده ی از آن سلاح ها و همچنین در خواست خرید بیشتر، منجر به ایجاد جهش اقتصادی برای پیمانکاران صنایع نظامی آمریکا در دوران کسری بودجه پنتاگون شوند، به طوری که چشم اندازی تاسف بار و تیره از رقابت تسلیحاتی جدید در منطقه را رقم زده اند.
امیر شاه صفی گفت: درچنین شرایطی مسئولین آمریکای جنایتکار و برخی از هم پیمانانش و البته حاکمان نوکیسه ای که حیات سیاسی خود را در برخورداری از حمایت لابی صهیونیستی – آمریکایی می بینند، با هدف ایجاد محدودیت و نظارت بر فعالیت ها و برد موشکی ایران، سخن از مذاکرات در خصوص توانمندی موشکی ایران که یک خط قرمز حاکمیتی برای کشورمان و مربوط به بقا و امنیت ملی کشور است به میان می آورند که جای تامل دارد. 
وی گفت: جنگ افروزی و تروریسم که قرار بود ضمن امنیت سازی برای رژیم جعلی صهیونیستی، منافع استعماری آمریکا و غرب را محقق کند، با هزینه های صدها میلیارد دلاری، نه تنها به شکست منتهی شده بلکه محور مقاومت را قدرتمند تر و نفوذ منطقه ای آن را به عنوان بازیگر اصلی و تعریف کننده قواعد جدید بازی، گسترش داده است.
امیر شاه صفی گفت: باید باور داشته باشیم که تروریسم در هرشکل و نوعی که باشد درد مشترک بشر است که جهان را ناامن می کند و مبارزه  با تروریسم نیز به عزم جهانی نیاز دارد و با شعار و ائتلاف های دروغین نمی توان با این تهدید جهانی مبارزه کرد. 
وی در پایان نصریج کرد: توانمندی های دفاعی ایران، ناقص امنیت منطقه نیست بلکه نکته قابل اعتماد و اتکایی برای برقراری امنیت در منطقه ی حیاتی خلیج فارس است، از این رو پیام نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام صلح و دوستی و تمایل به همکاری، توسعه و گسترش روابط و مناسبات نظامی با دیگر کشورها است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 23 بهمن 1396 ] [ 21:33 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 511
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 964
بازدید ماه : 957
بازدید کل : 85162
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->